close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מגשי אירוח- אתם שואלים והמומחים עונים

מערכת שורשיח אב, תשעה03/08/2015

מגשי אירוח מתאימים למגוון אירועים, לאירועים משפחתיים כמו ימי הולדת, ימי נישואין ועוד, לאירועים עסקיים, לכנסים, להשקות מוצרים ועוד.

תגיות:
מגשי אירוח של delis
צילום: יח"צ החברה
הכיבוד הוא החלק המרכזי בכל אירוע, ולכן חשוב להקפיד על הטעם ועל אופן ההגשה. הגשה באמצעות מגשי אירוח משדרגת את האירוע והופכת אותו מעוד אירוע שגרתי ורגיל לאירוע מיוחד, מקורי יותר ובסגנון מעניין ויפה הרבה יותר. מגשי אירוח הופכים כל אירוע לאירוע מיוחד, איך עושים את זה? הנה תשובות המומחים.

מה זה מגשי אירוח ולמה זה כדאי?
מגשי אירוח הם מגשים מעוצבים שעליהם מניחים מגוון גדול של מאכלים במגוון טעמים, צבעים וריחות והם חוסכים את עבודת המלצרים. המגשים מונחים על השולחנות והאורחים יכולים לשרת את עצמם לבד ולקחת את האוכל שאותו הם אוהבים.

איזה סוגים של מגשי אירוח יש?
מגשי אירוח מאפשרים מגוון גדול של סוגי מאכלים, אפילו באירוח אחד. אפשר להגיש מגשים מלוחים, אפשר לבחור מגשים מתוקים, אפשר לעצב מגשים מרשימים של ירקות, של פירות, של פשטידות, כריכים וגם של מיני סוגי בשרים. השפע והמבחר הגדול יענה על הדרישות של כל האורחים, כל אורח ימצא את סגנון האוכל שאותו הוא אוהב.

האם חשוב להזמין מגשי אירוח מחברה בעלת תעודת כשרות?
כן. גם אם אתם לא שומרי כשרות וגם רוב האורחים שלכם לא מקפידים על הלכות הכשרות, בכל אירוע תמיד עשוי להימצא אורח אחד או אפילו מספר אורחים המקפידים על אוכל כשר. אם חברת הקייטרינג לא תוכל להציג תעודת כשרות, האורחים שומרי המסורת לא יאכלו לטעום מאומה ואתם תרגישו לא נעים. כיום יש חברות קייטרינג המציעות מאכלי גורמה טעימים העומדים תחת דרישות הכשרות. אז למה לא להזמין קייטרינג כשר?

האם מנות אירוח זולות יותר מקייטרינג קלאסי?
בהחלט. כאשר אתם מזמינים מגשים אתם יכולים להזמין כמות קטנה יותר של אוכל. אתם לא צריכים להזמין לכל אורח תפריט בן ארבע מנות. באירוע כזה האנשים מסתובבים בין אורח לאורח, מדברים פוגשים ומחליפים חוויות ורוצים לאכול משהו קטן ולא מחייב. על אף שתזמינו פחות אוכל, זה לא ייראה בעין. נוסף על כך, תוכלו לחסוך בעלות המלצרים ובניקיון. אין צורך לשטוף כלים, מספיק לאסוף את כל המגשים הריקים אל שקיות פח, והמקום יהיה שוב נקי ומסודר.

לאילו סוגי אירועים יתאימו מגשי האירוח?
 מגשי אירוח מתאימים בדרך כלל לאירועים בתנועה, אם כי לא רק. אירועים בתנועה אלו אירועים שבהם האורחים אינם יושבים מסביב לשולחנות כל הערב, אלא מסתובבים בין האורחים, משוחחים, מכירים אנשים חדשים והכול תוך כדי אכילה אלגנטית בעמידה. אם תבחרו לערוך אירוע קלאסי, בישיבה מסביב לשולחנות, תוכלו להניח את המגשים המעוצבים במרכז השולחן וכל אורח ייקח לצלחת שלו את האוכל שאותו הוא אוהב.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה